8 Maj

Heej !
Nu har jag inte skrivit på ett tag . Orkar inte skriva om allt som har hänt.

Idag  har vi hemstudiedag . Eftersom musen till min dator inte funkar så tänkte jag åka till mormor och morfar och plugga där . Men såklart så hade jag bara en nyckel till ett av låsen och mormor och morfar är utomlands så jag kom inte in . Så det var bara att ta bussen tillbaka. Men som tur var så fick jag komma till madde padde . Vi har inte pluggat så jätte mycket eftersom kunskapsporten är knäpp. Aja..

När jag kommer hem sen så måste jag packa klart. Jag ska ju till pappa imorgon och måste ha med hela pakcningen till falun dit eftersom jag typ har alla mina saker hos mamma . Det ska bli så kul i falun , längtar massor :D

aja nu ska jag vara lite mer social mot madde
Ha dte bra
Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0