Lördag

image81


Först måste jag bara kommentera cissis kommentar,
jag var i vattnet före victoria bara att andra gången sp visste jag inte ifall jag skulle hoppa elelr inte ås det så, jag hoppade faktiskt in ganska snabbt. Sen så såg jag inte vad det var för slags boll men den var hård i alla fall.. ;)

Igår kväll blev inte mina planer som planerat. Jag var med på grillningen i ca en halvtimme innan jag gick och träffade Elin I och Elin E. Dem blev jätte glada över att jag tog med mig grillad mat haha ;) Vi badade lite och solade. Sen så var vi ute och hittade en katt, haha. Båda Elin älskaar katter fast dne katten var inte söt haha :P

Ikväll ska jag och några till, vet inte säkert vilka, grilla på badberget och sen ska vi sova hos madde. Det ska bli mysiigt ;) vet inte ifall jag ska träffa dem på dagen eller inte, vi får se. Skulle behöva köpa ett par skor också... Aja får se vad som händer

Ha det bra
Hej då !

Kommentarer
Postat av: Cornelia

SHOO BRÄ INEZ ! :D

2008-05-31 @ 18:38:57
URL: http://valentins.blogg.se
Postat av: Cornelia

det står "cookie settin time" på min blogg med! :s

2008-05-31 @ 18:39:30
URL: http://valentins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0