April April

Snodde Kissies aprilskämt och skickade sms där det stod : "Hej jag har hittat den här mobilen i stan och du är en av de senaste kontakterna. Känner du personen denna mobil tillhör?"

några svar:

- En viss inez gara

-Haha april april..

-Ja.. är de här ett dpligt aprilskämt? :P

-Ja det gör jag, tjejen bor i axelsberg och heter inez gara.

- Ja det är min kompis mobil!

- Tro inte att dum kan lura mig april

- Aha jag känner henne det är min kompis, hur ska hon få tag på dig? Och hur ska ni göra, för jag kan ringa henne :)

- Ja det gör jag väl. Men du ta och kontakta amanda om du hittar det numret där . Hon känner nog personen bättre än mig ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH "en viss inez gara" vem sa det :O

2009-04-01 @ 22:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0