clown fobi

God Morgon ! Inte så fint väder idag , molnig och skit :s Men det visste jag redan att det skulle bli så det blev ingen överaskning. Idag ska jag träffa elin , edvin , mark och kanske simon . Vi ska titta på en clown skräckfilm , undra hur det kommer gå eftersom att jag har fobi för clownert ! Clowner och sprutor är det värsta som finns ! Vet inte ifall jag kommer klara av att se den . Får ont i magen bara jag tänker hur omlsaget såg ut . Filmen heter typ "clown at midnight" eller nått sånt . Aja , nu ska jag äta frukost och sen ringa och väcka elin och edvin , sömtutor :/:P Jag har i alla fall blivit väldigt morgonpigg på senaste tiden . Vet inte varför . Men nu ska jag som sagt äta fruskost .

pusshej //i


det här skulle varit en god frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0