Dagen som har gått

Så , nu har jag tid att skriva ett inlägg . Men ska försöka att inte göra det för långt . Spenderade dagen med victoria och emmy . Det tog nästan hela förmiddan för oss att få tag på victorias hemma nycklar så att vi kunde komma in och äta nudlar , men tillsist så fick vi tag på dem :P Sen så var vi i en moppe affär , och nu verkar det som om victoria kanske kommer få en moppe ! Och så hoppade vi lite stuttsmatta :P Nu orkar jag inte berätta mer , bilderna får tala för sig själva ;)

      

1. en härlig vårbild , ellerhur ? ;)
2. Emmy slickar på sin pigelin
3. Jag har hittat min drömmoppe , typ
4. Emmy och Victoria på en fyrhjuling
5. Vi lagar nudlar
6. Emmy och Victoria
7. Jag och Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0