Fredag = Lov

Nu är det lov :D Och det är superduper fint väder ! Idag kunde man ju gå utan jacka ! Jag älskar sol ! I skolan har jag pluggat teknik nästan hela dan , and gues what ? Jag hann ! Så det är skönt . Sen så på lunchen blev det ett litet vattenkrig i matsalen mellan mig , victoria och vera och jag blev jätte blöt :( Men kul var det tills det höll på att spåra ur hehe . Och ett stort förlåt till Madde som också fick vatten på sig . Efter skolan hade jag PH där vi gjorde en mitttermins rapport , den var som jag trodde . Sen satt jag och marie kvar och pratade lite med min lärare christian . Haha innan idag sa han vad som är fel med min pluggteknik "Du har koll på allt och du vet när du ska göra vad, bara det att du inte gör det . Du går på lektionerna och låtsas plugga . Men det är bra att du alltid är på så bra humör" .   Jag fattar inte att snart slutar jag grundskolan  ! Aja nog om det , nu sitter jag här och väntar på att min underbara pappa ska komma och hämta mig och sen ska jag till honom . Skriver mer där .

pusshej //i


i brist på bilder

Kommentarer
Postat av: m.

ahahhah de tyckte ja va lite hårt av christian:)<33

2009-04-03 @ 20:58:12
Postat av: inez

kanske , men det är ju sant ;) <33

2009-04-03 @ 22:09:57
URL: http://inezg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0