I am just a girl

Sitter hör och lyssna på "I am just a girl" . Den är helt fantastiskt bra ! Dagen har i alla fall flytit på . När jag väl kom till skolan försökte jag plugga engelska men kom inte på något att skriva tal om . Men det gick inte så bra . Sen så tappade jag bort min mobil , men en sexa gav den till amanda för hon visste att jag umgås med henne . Efter skolan åkte jag , victoria och amanda till stan och köpte present till madde som fyller 16 på lördag ! Sen så gick vi in på bik bok och prövade typ alla kläder som fanns där . Sen såg vi bobby TVÅ gånger , ni vet han linda rosings kompis . Aja det var kul i alla fall . Nu ska jag plugga engelska . Skriver mer sen .

pusshej //i

 
två bilder av alla kläder jag och amanda prövade , men det var dessa kläder jag tyckte bäst om . Men hade inga åengar för att köpa de , men amanda köpte klänningen :)

Kommentarer
Postat av: Linda Frisk

Vilken tur att du fick tillbaka din mbil:)

2009-04-16 @ 19:03:37
URL: http://lindafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0