I wanna tell evrybody

Förlåt för jätte dålig upptatering idag ! Men det kommer nog tyvär bli så den här veckan , men så fort jag har ledig tid ska jag blogga , LOVAR ! Idag då , först kom amanda , edvin , mark och simon . Vi hämtade clown filmen hos elin och sen gick vi till mig och kollade på den . Såg inte särskilt mycket av filmen eftersom jag satt med händerna framör ögonen , men min clownfobi är nog nästan värre nu ! Medans vi kollade på filmen kom madde också . Sen köpte vi pizza , mums . Sen tog vi det bara lugnt :) Nu måste jag plugga lite , har inte pluggat nått på hela lovet ! Bra inez , super ! Så det är bäst att jag sätter igång.

pusshej //i


Kommentarer
Postat av: Linda Frisk

Antar att du såg filmen DET eller IT på engelska:) Har jag rätt?

2009-04-13 @ 21:09:47
URL: http://lindafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0