Igår

Så , nu har jag sovit och fått mer energi så nu kan jag skriva om gårdagen .

Det var jätte fint väder så på lunchen gick jag marie , amanda och victoria till centrum och åt glass , mums . Jätte skönt och varmt var det ! I skolan försökte jag sy klar mina shorts , men icke sa nicke . Symaskiner har helt seriöst något emot mig ! I alla fall , efter skolan åkte jag , madde , amanda , victoria och vera förbi rednex anders ;) Madde skulle hämta en gitarr av honom och snälla som vi är följde vi med henne . Men jag , amanda coh vera lekte med hissen istället . Det var typ en sån hiss som var i tiatanic och amanda blev helt galen haha . Juste när vi satt på tunnelbanan råkade victoria trampa på en tants fot . Tanten blev skit sur och bytte plats , men innan hon bytte plats reste hon sig upp och ba "Jävla tjockisar!" . Haha jag skaratta så att jag grät . Sen gick victoria och vera och a manda och klämde ihop sig på ett platsen bredvid henne så att de typ tryckte in henne . Och sen gick hon av i slussen och där skulle vi också av så vera la krockben haha så lätte kom hon inte undan . Sen så var det träning , jag tycker dne gick riktigt bra ! Och styrkan var inte jobbig den här gången ! Det kan kanske bero på att vi inte körde plankan :P Och så fick vi jätte söta och jätte goda marsipan kycklingar av vår tränare ;) Aja det var allt om gårdagen .

pusshej //i

    




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0