paus för mackor

Nu har jag pluggat , men tog en paus för att äta mackor . Det första mamma sa när hon kom hem var "Varför är du inte ut när det är såhär fint väder?" . Arggh , jag vill ju vara ute men jag har den här jävla tekniken !! Fast nästa vecka är dte lov :DD Jag och elin ska kanske till hennes land på måndag , tisdag och onsdag . Ska bli kul :D Annars har jag nada planer . Måste tyvär plugga under lovet också , men det är bara två månader kvar av grundkolan , yeeah :D Så det ska jag stå ut ! Nu ska jag fortsätta plugga .

pusshej //i


jag o elin förra året , fin bild va ? ;)

Kommentarer
Postat av: maria

svar: nope, det är det inte! den lär inte komma förän i september-oktober. men den jag la in är absolut en utav mina favoriter utav de fan-gjorda! :)

2009-04-02 @ 18:23:53
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0