S H O P P I N G

Här har ni det jag köpte idag , inte så jätte mycket men är skit nöjd med det jag köpte . Ville egentligen köpe jeansleggins också men de fans inte i min storlek :( Eller bara svarta men de var inte så jätte snygga . Juste ni vet mina jeans som gick sönder ? Jag gick till cubus och bytte de mot ett annat par likadana , så det är skönt att ha det fixat :)

    

klänning/tunika från gina tricot - 149 kr
bikini (inte så fin på bilden men jag har ju visat en annan bild på den tidigare i bloggen) gina tricot - 79 kr/del
jeans från cubus - 199 kr
skor från new yorker - 99 kr
solglasögon från new yorker - 90 kr

köpte linsvätska också och bokade tid för synundersökning om två veckor , usch min syn har försämras skit mycket så jag vill inte veta vad de säger :(

nu chattar jag med amanda wallander , saknar henne jätte mycket ! <3

pusshej //i

Kommentarer
Postat av: Natta

älskar bikinin, har en likadan hihi (a) <3

2009-04-09 @ 09:42:06
URL: http://natalienygard.blogg.se/
Postat av: inez

aa visst är den fin :D

2009-04-11 @ 17:11:00
URL: http://inezg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0