Skriver från balkongen

Jag är så glad ! Vädret är så himla skönt !! Sitter ute på balkongen just nu , jätte skönt . Ska alladeles strax börja plugga . Det är mycket roligare att plugga ute på balkongen , har på musik och när man sitter ute blir man inte trött lika snabbt ! Hos tandläkaren gick dte väll helt okej , det brukar ta typ fem - tio minuter men idag tog det en halvtimme :S Menmen , sen åkte jag till skolan . Där var det ännu en dag med glass i centrum och så sydde jag klart mina shorts . De blev inte alls bra men om jag inte lämnar in idag skulle jag ha fått IG och det vill jag inte ha . Så nu har jag G i alla fall , hoppas jag . Eftersom att det var så fint väder idag så gick jag hem fårn hägerstensåsen :DD Jätte skönt .

Nu ska jag plugga

pusshej //i

 




(bilden är ju så seriös)

Kommentarer
Postat av: märta

fin blogg :)

2009-04-01 @ 16:35:52
URL: http://singoursong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0