Smingus dingus

Tänkte bara börja med att säga att jag fick MVG på mitt so-projekt ! Är superduperglad ! Och vi hade ingen gympa :D Hela dan har varit superbra ! Kom på att det var smingus dingus i måndags (det är en tration i polen när man springer runt och kastar vatten på varandra , jätte kul ! ) så det gjorde ju hela dan lite sämre att jag hade glömt bort att det var det då . Nu sitter jag hemma hos amanda och har precis kollat vilka gymnasium jag kom in på . Kom in på tre av fem av mina alterativ och ett av de var mitt första handsval :D Så är ändå ganska glad . Och om jag höjer mig med 10 poäng kommer jag in på ännu ett . Men nu ska vi fixa blogg åt madelajn . Sen ikväll ska vi kolla på en skräckfilm i typ världens läskigaste källare, vi får se hur det går ! Glöm inte att rösta på http://emmestar.se !!!

publishme //i

Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

sv: jahaa :) javisst, klart jag kan följa din med!

2009-04-17 @ 22:25:43
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0