söndagsångest

Nu har jag pluggat lite SO så nu kan jag blogga :) Idag har kag världens söndaggångest ! Har sett framemot den här helgen jätte mycket , och nu är den slut... Och nu kommer bara massa plugg . Ikväll blire i alla fall en tv-kväll . Först one tree hill (har sett avsnittet men alla avsnitt är så bra så kan lika gärna se det igen), sen gossip girl, sen the city och sen "..och så kom Polly". På tal om One Tree Hill så är uppehållet slut imorgon :D Två veckor utan one tree hill har gjort mig helt galen. Fast det är bara fem avnitt kvar av den här säsongen :( Nu ska jag nog fortsätta plugga lite SO .

pusshej //i


Kommentarer
Postat av: Linda Frisk

Tack att du påminde mig, skall också se på One Tree Hill:)

2009-04-19 @ 17:15:45
URL: http://lindafrisk.blogg.se/
Postat av: felicia

kan hålla med om att man har söndagsångest! (;

2009-04-19 @ 17:41:42
URL: http://feliciaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0