Tandis

Gick upp för någon timme sen för att duscha , så nu har jag gjort det . Sen var planen att jag skulle titta på one tre hill avsnittet jag inte har sett än men det har fortfarande inte kommit upp , JAG BLIR GALEN !!! Och efter det här avsnittet är det uppehåll igen ända till 20 April , det är ju 20 dagar kvar ! 20 Dagar utan One Tree Hill . Vi får se hur jag kommer att klara mig . I alla fall så ska jag till tandläkaren nu på morgonen så ska snart börja fixa mig. Idag är dte ju 1 April också , hoppas bara att jag inte kommer bli lurad . Men det kommer jag säkert . För oss är det som första april varje dag , tänk hur det kommer bli när dte väl är 1 April ? Ska helt enkelt inte lita på någon idag ! Så får det bli .

pusshej //i


Kommentarer
Postat av: maria

svar: jag laddar ner avsnitten på mininova.org! :)

2009-04-01 @ 08:33:02
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0