Varm helg på g

God Morgon ! Sovit gott ? Det har i alla fall jag gjort :) Gick och la mig ganska tidigt så nu är jag utvilad . Idag har jag utegympa... Hatar utegympa . Och idag ska vi springa . Inte alls kul ! Det får gå som det går :) Det är så jag tänker om det mesta just nu "det får gå som det går" . Har ni hört att det ska bli jättevarmt i helgen ? Idag och imorgon ska det vara 18 grader och på söndag ska det bli BAMBAMBAM..... 22 grader !!! Då åker shortsen på ;) Synd att jag har så jävla mycket plugg så kommer vara tvungen att plugga åtminstone en dag . Aja , "det får gå som det går" ;) . Men nu ska jag gå och äta någon god frukost .

pusshej //i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0