"Vi är inte elaka , bara lite mindre snälla"

Måste bara börja med att säga : gud vilket härligt väder det är ! Idag så var jag ju i stan med några från laget . Vi åt jordgubbar där vid vattnet vid kungsträdgården och njöt av det fina vädret , första jordgubbarna för mig i år btw . Vi tror att vi såg Malena (hon som vann melodifestivalen) och lite senare såg jag och victoria Linda Rosing ! Jag och Victoria lteade sen runt på jakt efter ett par fina solglasögon men ingen av oss hittade nått . När jag kom hem passade jag på att gå ut med min lillebror . ´Men det slutade dåligt , han ramlade och skrapade upp hela knät och handen . Så nu ligger han här med plåster och säger att han mpste pka till doktorn . Undra vem han har fått att han överdramatsirat allt ifrån ? :P Kommer kanske in lite bilder från dagen sen :)

pusshej //i


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0