before the storm

God Morgon ! Tvingade mig precis upp ur sängen . Ska träffa amanda när hon har slutat så jag måste börja fixa mig snart om jag ska hinna . Vet ni vad jag gjorde inatt ? Jag gick i sömnen och öppnade fönstret och satte på mig mjukisshorths haha :P

Kommer inte ha så mycket tid att skriva idag så kan skriva om dagens planer nu . Först ska jag som sagt träffa amanda . Vi ska till skolan , eller ks det är ju inte vår skola längre... Hon måste hämta några grejer och jag måste lämna alla böcker jag har kvar som tillhör skolan . Sen ikväll ska jag möta halva TM (haha ett gammalt smeknamn på oss som fortfarande håller i :P) för jag och erika har planerat en tjejkväll för att muntra upp Cornelia , vad har man annars tjejkompisar till ? Men det ska bli riktigt kul för t ex Lina har jag inte träffat å över två år :O

pusshej


ks... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0