bye bye tandställning !

Nu är jag hemma . Hade en timmes matte , första  riktiga lektionen för mig sen sexan ! Och det gick bättre än väntat , fast vi skulle inte göra så mycket idag . Vi slutade nio (onödig dag..) och jag åkte först och mötte Amanda och Sebastian som var påväg till skolan för Amanda hade min sanitiser (ni som har sett wildchild vet vad är , vet inte vad det heter på svenska) för jag hade glömmt den hos Amanda igår och jag har blivit beroende av den ! Sen så åkte jag till tandläkaren , Och vet ni vad ? MIN TANDSTÄLLNING ÄR BORTA :DD Är så himla glad . Så nu kan jag äntligen le med öppen mun . Sen åkte jag tillbaks till stan och fixade det här med sl-kortet och köpte ett hänglås till mitt skåp och sen åkte jag hem och nu är jag hemma och ska äta nått innan jag ska tillbaks till tandläkaren för att få min skena .

pusshej


Första bilden på mig efter tandställningen . Försöker hitta någon före bild men har inte hittat nån
Och såhär fult är mitt hår när jag har varit ute i regnet , men jag är så glad just nu så jag bjuder på det !

Kommentarer
Postat av: Jacquie - allt om mitt liv och twilight

Det heter handsprit xD



Ps. Har köpt din present , säger bara såhär : Du kommer att ÄLSKA presenten :D

2009-08-26 @ 18:17:35
URL: http://jacquie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0