Grab a snicker

Så nu är jag hemma . Måste börja med att säga att jag och amanda sprang ca 4 km på 11 minuter !!! Ni fattar inte hur bra det är för att vara jag ;) Är jättestolt över mig och amanda . Sen så åt vi kebab , tyvär var inte victoria med så det blev ingen reunion . Sen så var jag kvar lite hos amanda innan jag tog bussen hem . Gick hem och bytte skor innan jag gick ut och mötte Madde . Vi följde elin till aspudden och sen gick vi tillbaks till axelsberg och tog skydd mot regnet vid våran gammla lågstadieskola . Har känt Madde sen första dagen på dagis (hon var nästan tvingad att vara med mig :P) och det är första gången vi inte går i samma skola . Vi pratade om allt mellan himmel och jord . Nu kom jag nyss hem och är helt blöt , men det gör inte så mycket . Bilderna från Polen håller på att laddas upp nu så de kommer kanske in under kvällen om jag orkar . Medans får ni klara er med bilder från dan .

pusshej

   

1. Kebab :D
2. Jag :P
3. Fin solnedgång :)
4. Jag och Madde , inte världens finaste bild men man kan inte alltid vara snygg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0