home sweet home

Så nu har jag äntligen tid att skriva . Trodde jag skulle komma hem idag , men pappa hade sagt fel och vi kom hem igår . Så fort jag kom hem till pappa var jag tvungen att fixa mig jättesnabbt för att hinna till The Voice . Först mötte jag upp Elin i slussen och i t-centralen mötte vi Fanny . Vi åt lite på mcdonalds innan vi mötte upp Wallander , Madde och Krawiec . Efter ett tag kom Victoria också . Jag , Amanda och Victoria tryckte in oss aslångt fram och vi stod på ett jättebra ställe med massa roliga människor omkring oss .Det bästa var ändå att trion var samlad , vilket den inte har varit på länge . Och att det börja regna gjorde inte så mycket , vi blev blöta men det kändes lite som i step up 2 ;) Och eftersom vi var mitt inne i smeten så blev vi inte överdrivet blöta . Haha och jag hade verkligen noll balanssinne :P Vet inte hur många gånger jag var nära på att rammla baklänges och varje gång drog jag med mig Amanda och Victoria i fallet . Tur att det stod så många snälla människor bakom oss som tog emot oss varje gång :) 

Efter the voice var vi kvar i stan en liten stund men jag hade så himla ont i fötterna och i nacken så jag och Amanda åkte hem till henne . Vi har inte setts på över en månad så vi hade en del att ta igen :)

Idag har jag och Amanda varit supernyttiga . Först så åt vi en supernyttig frukost , havregrynsgröt utan socker eller sylt eller nått sånt , sen powerwalkade vi 5 km och när vi kom hem så åt vi spenatsoppa och fixk till lunch . Skälet till att vi har blivit så nyttiga är för att vårt lag har blivit tävlingslag !!!:D:D:D:D:D:D:D:D

Nu ska jag ta igen allt jag har missat medans jag har varit borta .
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0