Hush hush

Nu har jag packat upp och letat igenom hela mitt rum men jag hittar inte min kamerasladd någonstans , jag börjar nästan tro att den har fått ben och sprungit iväg någonstans det finns inget annat sätt att förklara att den är helt spårlöst försvunnen . Synd , jag har både outfitbilder och bilderna från Polen där . Men jag ska försöka få låna min lillasysters sladd . Jag och Oliwia var i skärholmen idag . Haha typ första gången det var jag som shoppade och hon inte hade pengar . Jag köpte inte så jättemycket , en väska , en tröja och tre par örhängen . Skulle gärna visa bilder men kamerasladden är ju borta . Sen så åkte vi hem till Oliw och var där ett tag innan jag åkte hem . Det var min dag det . Ska i alla fall shoppa mer kläder när jag får mer pengar och jag vill in till stan för där finns fler och bättre affärer . Jag måste inhandla en höstgarderob för just nu har jag typ bara sommarkläder .

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0