I smile but i´m just fakin’ , Cause inside i´m breaking

Så nu är jag tillbaks ! Blev bara en liten bloggpaus över helgen , orkade helt enkelt inte . Men nu är jag back on track , bättre än någonsin ;) Men orkar inte deppa mer , det är ju alltid jag som har sagt att i allt negativt finns nått positivt , så det är det jag ska fokusera på ;)

Dagen då , var i skolan . Hade lektioner men slutade tio i två så det var skönt . Mötte sen upp Amanda och Sebbe och vi tre åkte hem till Amanda och var där ett tag innan vi alla åkte åt olika håll . Jag åkte hem och städade lite och resten av kvällen har jag bara suttit hemma . Har några bilder från dagen men jag hittar inte min kamerasladd och min lillasyster vägrar låta mig låna hennes så de bilderna får no se någon annan dag ;)

pusshej


bild från Polen

ni får ursäkta håret men det hade precis torkat efter duschen och var helt ofixat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0