saknar <3

Orkar inte skriva i detalj vad jag har gjort sen jag skrev sist , men for att sammanfatta allt kort so har jag varit po bio , treffat massa slekt och nu sovit hos mina kusiner tvo netter . Men nu er jag tillbaks hos farmor och er astrott for att min kusin veckte mig nio imorse....

Idag har jag lengtat hem veldigt mycket . Saknar alla der hemma , saknar min seng . Onskar att jag i allafall hade min mobil so att jag kunde prata med alla . Jag tenkte att nu e det inte so longt kvar tills vi oker hem , men sen kom jag po att det e ju 16 dagar kvar !! Det e ju asmycket . Men de sista tvo veckorna kommer nog bli ganska kul , for po torsdag oker min familj och mina kusiners familjer till ett av de finaste stellena i europa (har aldrig varit der so det e inte enligt mig utan enligt typ experter eller nott) . Vi ha hyrt tvo stugor ganska nera nogra sjoar , so jag och mina kusiner kommer bo i en stuga och de vuxna i en . Det e skont for dte skulle inte vara so kul att behova vara med vuxna .

Imorgon ska vi till ett stelle her i nerheten der det e versta festivalen just nu , har varit det i tre dagar och imorgon e sista dan . Det e typ karuseller och konseretr och sont der . Min farmor tyckte jag skulle folja med min faster och hennes kille ikvell for det e nogon konsert der ikvell , men kul och vara sjelv med massa 23-26 oringar.. Det hade varit kul att folja med om min kusin hade kunnat folja med for do hade han ockso varit 16 . Och so e jag endo for trott ska go och legga mig ganska tidigt tror jag .

do zobaczenia wkrótce
pusshej

Kommentarer
Postat av: DrV

cechet inez! jag saknar dig, jag har fösökt få tag i dig men det går icke. jag är på akuten för att jag har chrashat moppen, tänkte att du borde veta.

2009-08-04 @ 13:06:35
Postat av: michelle

Dags för frågestund, ställ en fråga i min blogg innan söndag klockan 19.00!

http://hollywoodfreak.blogg.se/2009/august/ta-chansen-nar-den-finns.html



xoxo michelle

2009-08-15 @ 15:22:15
URL: http://hollywoodfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0