shopping i Polen!

Idag har det varit en riktigt bra dag . Min kusin Zuzia ringde mig imorse . Jag har tjatat so mycket om att jag vill oka till Gallerian i Krakow och hon tenkte att vi kunde oka idag . So jag kledde po mig och fixade mig snabbt innan farmor skjusade mig och min lillasyster till Zuzia och vi okte med bussen (det var ingen stor buss utan en minibuss, ingen lyx her inte) . Hela dan har vi sprungit runt i massa afferer . Elskar verkligen den der gallerian ! Och till lunch ot vi KFC , varfor har vi inte KFC i sverige ? Det e ju typ det godaste som finns !!! Moste eta det mer innan jag kommer hem till Sverige . Det jag kopte var i alla fall ett par jeansshorts , tvo par likadana linnen (visste inte vilken ferg jag skulle kopa so jag kopte boda) , en klenning , ett par orhengen och ett par rosa horlurar till min iPod . Zuzias pappa skulle in till Krakow och fixa nott so vi fick skjus hem av han . Visar bilder po klederna jag kopte ner jag kommer hem .

Imorgon oker jag , min pappa och min lillasyster till min pappas frus familj der min pappas fru och Alexander er . Vi e der bara en dag innan vi oker vidare till de der stugorna vi har hyrt och do treffar vi even vora kusiner igen . Det kommer sekert bli askul der , men jag saknar alla der hemma massor ! Kommer inte ha nogon dator so det her blir nog sista inlegget jag skriver innan jag kommer hem . For er som har glommt so kommer jag hem 16 Augusti . Vi hors do !

pusshej


Kommentarer
Postat av: Amanda

KOM HEM!! <333

2009-08-06 @ 14:03:18
URL: http://amandawallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0