sista sommarlovsdagen :(

Åt precis mormors berömda mackor till frukost , de är så goda ! Idag är det sista sommarlovsdagen för mig... Imorgon börjar gymnasiet . O M G ! Det har kännts bra de senaste dagarna men imorse när jag vaknade och tänkte att "imorgon börjar jag gymnasiet" kände jag att jag blev riktigt nervös . Vad ska jag ha på mig ? Har inte kunnat sluta tänka på gymnasiet sen jag vakna .

Idag ska jag , mamma och min lillasyster åka och handla grejer inför skolan . Sen så har amanda lovat att komma till mig och pepp-talk inför imorgon . Det behövs känner jag ! Ska snart ringa mamma , hon var op bröllop igår så jag vet inte när hon vaknar .

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0