You´r so beautiful

Har varit uppe ett tag . Sitter just nu och väntar på att Amanda ska komma . Vem annars ? Thats my girl :P (intern skämt) . Stackarn har ju skola , tillskillnad mot mig som börjar på måndag haha jag förstår om ni är avundsjuka ;) Men idag slutade hon tolv så hon är påväg nu . Vet inte riktigt vad vi hittar på , om jag känner oss rätt kommer vi säkert inte göra något speciellt bara prata om alla möjliga konstiga saker :P Jag lovar , om ni hörde vissa av mina och amandas samtal skulle ni tro vi var helt sjuka i huvudet :P Tänkte börja med en ny header medans jag väntar på Amanda .

pusshej


Jag och Amanda i början av sommaren
Den här sommaren har gått alldeles för fort !



Kommentarer
Postat av: Sandra - Piffad

sv: Ja new york verkar vara en fantastisk stad! :D vill verkligen dit, men jag vill till så många andra ställen också

2009-08-19 @ 12:48:37
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0