10/12

Han aldrig skriva om igår eftersom att jag råkade spara mina fyra A4 sidor på datorn på fel sätt så det sparades inte, så det var bara att börja skriva om. Igår var jag i alla fall i skolan. Sen mötte jag Sebbe och vi åkte till Huddinge en snabbis och åt på mcdonalds med Emmy och Víctoria. Sen så skulle jag på visning i Huddinge. Lägenheten var fin, men liten. Men mamma typ älskar den. Och jag vet i alla fall tre stycken som verkligen hoppas på att jag ska flytta dit ;)

När jag kom hem så satte jag och plugga hela kvälle och aa resten är historia. Idag är det näringslivsdag, vet inte riktigt vad vi ska göra idag. Ska i alla fall åka snart och möta Nazli i gamla stan. Ett stort plus idag är att det är pannkakor till lunch (som varje torsdag) :D
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0