2009

2009:
Hur har året varit för dig? -  Toppenbra!
Bättre än förra året?  - Hm... Aa det tror jag
Någonting du aldrig kommer glömma ? - Japp
Har du flyttat under året? - Nej, men snart så ;)
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Yes
Isåfall vilken? - Massa

KÄRLEK:

Hur har din kärlek varit under året ? - Upp och ner
Har du varit kär? - typ
Har någon sagt jag älskar dig till dig?- Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - Neej


SORG & HÄMND:

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - Nej
Har  någon i din släkt avlidit? - Ja
Har du slagit någon med knytnäven? - Nej :P
Varit i slagsmål? - Haha nej


PERSONLIGT:

Har du gjort någonting du ångrar? - Hm.. Har gjort saker jag ångrar för stunden men inte senare
Isåfall vad? Privat ;)
Har du skämt ut dig? - Haha va jag? :P
Har du ljugit för en vän? - Tror inte det, i så fall en pytteliten vitlögn
Har du blivit tagen av polisen?  - Nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja


SKOLAN & FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - Nackademin
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Neej
Hatar du något/någon på din skola? - Hata är ett starkt  ord :P
Har du gjort något framsteg? - Hela tiden varje dag ;)
Haft alla rätt på ett prov? - Tror inte det


VÄNSKAP:

Har du träffat nya vänner? -  Ja massa
Har du förlorat någon vän? - Typ
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Nej
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nej
Har du ljugit för en bästavän? - Nej verkligen inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0