5/12-09

Så, somnade till lite men nu ska jag skriva ett inlägg. Jag och Amanda valde verkligen fel natt att ha vårt största deep talk ever, vi slutade prata vid tre-halv fyra och vi skulle ju upp sju.. Men vi kom upp i alla fall.

Dagen har varit jättrolig :D Vår coach Sandra hade gjort sjuukt snygga rosetter, vi har största i hela dynamites. Ni ser ju på inlägget under ;) Ni kan ju gissa ifall alla titta när jag stod ensam och väntade på papi?

Uppvisningen gick väl bra. På genrepet innan gjorde iv skit bra, vår tränare ba "Jag har ALDRIG sett er så bra!". Så det kändes ganska lugnt. Men sen på själva uppvisningen kändes det inte lika bra, men sen när jag såg videon så såg det ju bra ut. Jag kom i alla fall inte av mig en enda gång :D Bara ett bygg vi inte klarade av.. Men till DM så kommer vi vara så jävla bra!! Och jag har sagt det förut men jag säger det igen, jag ÄLSKAR Dolls!

Tog bara bilder med min mobil eftersom att min kamera ligger i någon flyttlåda.. Och kamerasladden är hos mamma så så fort det har kommit upp bilder på facebook lägger jag ut de här, medans får ni klara er med en otroligt fin jullåt ;)
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0