Årsresumé del 1

Tänkte ta och göra en årsresumé, kommer ju ändå inte kunna somna så har ju lite tid över.

Januari

Början på 2009. Kommer ihåg att jag hade en ganska tårkig nyår för alla mina planer gick helt åt helvete. Så en ganska dålig start. Skolan började, sista terminen i grundskolan och den började med att hela datasystemet kraschade. Jag började läsa twilight, min nya kärlek. Såg även filmen för första gången. Första träningen med Demons också. Haha den minns jag :P  Juste köpte min balklänninge :D Januari var nog ganska segt minns jag..

   

Februari
Hatar februari, det är en låång jobbig månad. Då har man verkligen tröttnat på vintern och det är då den är som jobbigast med slask och allt. Jag och Amanda gick skilda vägar i bloggvärlden och jag började blogga på den här bloggen. Var på Nackademins öppet hus ;) Biljetterna till Italien bokades, åkte till kungsberget en sista gång med ks, massa öppet hus och massa plugg, det var vad Februari bestod av.

  

Mars och April
Kör Mars och Aril på samma eftersom att det inte hände så mycket då. Massaaaa plugg, i mars åkte vi till Falun en sista gån, sorgligt, i April hade jag min första cheerleading uppvisning någonsin. Den glömmer jag verkligen aldrig!

  
(skrev mer och la upp bilder men det försvann och orkar inte skriva om så ni får klara er med det här)

Maj
Maj bestod av massa plugg och gymnasieval. Värmen kom äntligen och började spendera mer tid ute. Rix fm festival, kollade på sm genrep, hade en till uppvisning med halva Demons och så konfirmerade jag mig! Köpte även de sista grejerna inför balen. Och så var det den sista tiden i ks, kommer ihåg vilken ångest jag hade inför att sluta kunskapsskolan!
  

Det var första delen i min årsresumé, den tråkiga delen. För det är nu det roliga börjar. Skriver andra delen andtingen senare inatt eller någon annan gån.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0