Årsresumé del 3

September

September var en ganska jobbig månad. Började med att jag åkte till vadstena på läger, det kunde ha varit roligare... Var bara otroligt deppig i september. Fast ändå hände några riktigt roliga grejer, blev flyttad till Dolls. Och som ni troga läsare vet så trivs jag jättebra i Dolls! Vi är som en enda stor familj, typ ;) Kul har vi i alla fall. Och så fyllde jag äntligen 16 i September! Skulle egentligen ha värsta festen med lokal och allt, men hade så mycket annat att tänka på så glömde helt bort att fixa allt så det slutade med att det bara blev en impuls middag/grillning med några vänner, men mysigt var det. Juste glömde säga att i Augusti tog jag bort tandställningen, hade då haft den i 8 månader. Och i slutet av September var jag på en idol inspelning :D

      

Oktober
Vad gjorde jag i Oktober? Var på inspelning av parlamentet med klassen, blev medlurad på en fjortisfest med elin (haha den kvällen glömmer jag aldrig;)), kom ner i spagat för första (och typ enda) gången, hade massa pluggdejter med mina kära vänner, vi började med koreografin. Hade höstlov som jag spenderade med mina vänner och bring it on dag, lite shopping, skräckkväll, sleep over och massa annat mysigt. Så oktober var en riktig höstmånad som spenderades av mycket bio och filmkvällar.

  
har inte så många bilder från oktober :o

Nu orkar jag inte mer, sista delen kommer nog efter nyår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0