Dan efter dopparedan

Holaa! Tänkte ta och berätta lite om min julafton. Åkte till mormor och morfar, lite släkt från Polen är ju här så det var mys. Vi åt en jättegod julmiddag  och öppnade julklappar. Fick kläder och godiis. Sen åkte vi vidare till julafton nummer tre, mammas killes familj. Jag har inte träffat de innan, eller inte de flesta i alla fall. Men de får godkänt ;) Vi var där till typ halv tolv och sen åkte vi hem och jag typ däckade på en gång.

Jag vaknade för typ en timme sen, har precis sjungit för min lillasyster som blir tonåring idag. Hon är stpr nu min lilla lillasyster ;) Men nu ska jag äta saffranspankaka, muuums!
pusshej


me ynd lillasyster igår

Juste, Oliwia fyller också år idag, äntligen är hon också 16 ;) Så GRATTIS OLIWIIA :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0