Find me somebody to love

Morgon! Vet ni vad som händer idag?! DET ÄR TRÄNING :D Har inte haft träning på en vecka, vet inte ifall jag ska säga tack vare eller på grund av vickis. Fast det var iochförsig ganska skönt att ha en hel lördag ledigt. Men idag är jag taggatd till 1000! Hur taggad är jag?! SÅÅÅÅ TAGGAD! Tihi ;) Men först väntar skola där jag slutar mycket senare än vanligt för en timme efter våra vabliga lektioner har vi idrottsprov. Men vad gör det? Jag stannar gärna kvar lite extra i skolan, liksom det finns ingenstans jag hellre vill vara än i skolan? Och det gär ju bara kul att göra prov.

pusshej


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Hoppas att din helg var bra :)

2009-12-14 @ 11:16:08
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0