Game Over

Hola! Åkte som sagt med Elin till skärholmen. Min klänning fanns inte kvar där heller :( Men hittade två tröjor jag köpte :D Ingen på rea dock så vet inte om jag kan kalla det för fynd... Vi åkte även till liljeholmen för att kolla om klänningen fanns där men det fanns den inte. Elin köpte en likadan tröja där som jag köpte i SKHLM, vi var jättesöta i de (a).

Efter åkte vi till Elin, där har vi ätit lasange (as always) och kollat på saw 3 och 4. Fan va bra de är! Har aldrig sett någon saw film och jag är helt imponerad av hur smart den där Jigsaw är! Men jag kommer dock inte kunna sova på ett x antal nätter pga av clown masken... Nu kom jag precis hem och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Men det löser sig väl.

pusshej

här är bild på tröjorna jag köpte, tänkte lägga in bild på hur de såg ut på mig men min kamera är fortfarande hos amanda och min lillasyster låter mig inte låna hennes...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0