Happy, i feel happy!

Hemma från träningen! Och gissa vad! JAG ÄR TOPP!!! Ni fattar inte hur glad jag är, har alltid velat vara topp och nu är jag det!!! Och det gick sjukt bra att bygga, trodde aldrig det skulle gå så bra men klarade dubelbase på första försöket och sen klarade jag massa andra grejer :D Kan bero på alla mina kära lagkamrater som stod och peppade mig, ni är guld värda! Sög åt mig alla komplimnager som en svamp, eller nått.. :P Hihi tror det var Aleks som ba "du måste ha varit topp i ditt tidigare liv", sånna komplimanger värmer verkligen och då får man bara lust att vara ännu bättre. Och så har söta Felicia lovat att bli min personal stretcher så jag ska bli superdupervig :D Aa ni märker hur glad jag är :D Sen att vi hade styrka i en halvtimme är en sak vi kan ta någon annan gång :P

pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0