hos M&M

Sitter hos mormor och morfar. Jag och morfar ska strax på handledarutbildning. Den slutar halv tio, suck.. Morfar sja övningsköra med mig för av någon anledning är det ingen annan som verkar våga övningsköra med mig.. Bara för det ska jag bevisa att jag är den bästa köraren (säger man så?) i världen!

Dagen då, blev utslängd hemifrpn vid åtta för det skulle komma någon och titta på vår lägenhet. Så jag åkte till Victoria, tog mig jättelång tid för det var massa förseningar. Där kollade vi på sex and the city och hade det lite mysigt innan jag var tvungen att pallra mig till skolan. Smidig som jag är halkar jag in i värlsta snöhögen så jag blir helt snöig, lyckat! I skolan var det bara engelska och historia sen slutade jag. Då mötte jag Amanda och vi samåkte till Älvsjö och jag vidare till huddinge och valde en blombukett och vad som ska stå på det inför begravningen.. Det var min dag hitills.
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0