I stand by you

Känner att det här kommer bli ett låångt inlägg..

Var i skolan idag, vi fick äntligen tag på Kista/Rinkeby kommun! Och sen så satt jag vid datorn non-stop och jobbade med power point presentationen från 11-14, så jag blev typ helt hyper.. Men powerpointen blev sjukt snygg!

Sen träffa jag Sebbe. Vi åkte till stan och jag köpte lite nödvändiga grejer (hårspray och strumpbyxor). Sen skulle jag försöka få Sebbe i julstämning. Vi började med att gå förbi NK:s julskyltning, sen gick vi till kungsträdgården där de åkte skriskor, sen till Gamla Stans julmarknad och avslutade med en lussebulle, jag hade så himla mycket julkänsla sen. Men tror ni Sebbe hade det? NEJ!

Sen var det träning. Kändes inte så jättebra, men alla är ju stressade inför lördag så var nog därför. Och så fick jag skitont i höften! Kan knappt gå. Längtar inte efter Nackademins trappor imorgon... Men nu ska jag duscha. Går bara i skolan 10.30-11.30 imorgon :D

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0