keep sleep my pain away

Har varit hos mormor och morfar idag. Var skönt att vara med familjen nu. Kände att vi alla behövde vara tillsammans. Men sov typ hela eftermiddan. Det är sån jag är när jag går igenom något jobbigt. Alla är olika, men jag använder mig av sömn, träning och musik för att komma igenom en jobbig period. Sömn och träning för att när jag sover och tränar typ flyr jag från verkligheten. På träningar tänker jag inte på något alls som händer i mitt liv, så himla skönt och avslappnande. Och musik använder jag mig av för att typ släppa ut och beskriva mina känslor. Och så gillar jag att prata också. Jag är en sådan person som behöver prata om saker, behöver få allt förklarat. Fast det inte alltid går men det känns alltid bättre efter att ha pratat med någon, i alla fall för stunden.

Gud vilket allvarligt inlägg det blev, men känner mig ganska allvarlig just nu. Men nu ska jag plugga inför idrottsprovet vi har imorgon.
pusshej


Dagen efter jag hade kommit hem från Polen i somras, ta mig tillbaks till sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0