L Y C K L I G

Vet ni vad för känsla jag kände nyss? Ren lycka! Jag känner mig bara så himla lycklig just nu. Mitt liv flyter bara på så himla bra. Visst är inte allt helt perfekt, men det är det aldrig. Kan mycket väl vara så för att det är jul snart. Men allt är bara så himla bra! Har sjukt mycket plugg, men om ca en vecka är dte lov! Är sjukt taggad på lov!

En annan sak jag har tänkt på är att jag har världens bästa vänner! Förut umgicks man med mycket folk man egentligen inte ville umgås med. Nu umgås jag bara med de jag vill umgås med och jag känner att jag har nog aldrig haft så bra vänner som jag har nu. Och det bästa är att jag känner mig så himla omtyckt, och det är en känsla alla behöver känna ibland!

Det som gör mig lite orolig är att när man mår såhär bra mår man oftast väldigt dåligt efter ett tag, liksom för att det ska jämna ut sig. Men jag får väl leva för stunden helt enkelt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0