looov!

Kom nyss till papi och tänkte ta och berätta lite om dan. Åkte till skolan, under mattelektionen gjorde jag klart det lilla jag hade kvar på inlämningen. sen satt jag mest och var glad för att alla lärare hade klätt upp sig! Då kände jag verkligen avslutningskänslan :D Sen var det samhällskunskap, och bestämde mig för att göra provet och det var faktiskt ganska lätt. Sen så hade vi avslutning, lussebullar, julmust och juljeperdy. Mitt lag vann, såklart jag var ju i det ;) Ne jag skoja :P Sen så försökte några i min klass mula mig, men misslyckades typ ;) Men det var ett tappert försök.

Sen mötte jag Amandi i stan, vi åkte till ks en snabbis innan jag åkte hem och pappa hämtade mig och nu sitter jag här. Ikväll ska jag bara njuta av att det är lov och göra absolut INGENTING! Var länge sen jag hade avsolut ingenting att göra. Men om jag känner mig själv rätt kommer det sluta med att inom en timme är jag extremt uttråkad, är typ välrdens mest lätt uttråkade människa...

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0