My only wish this year

Har gjort en spotifylista med bara massa jullåtar, så nu har jag kommit i riktig julstämning. Och sen var det värsta julavsnittet på greysan, kan inte bli mycket bättre :D Men nu ska jag gå och tvätta mig och sen tror jag att jag ska hoppa i säng, men får se för har en svenskabok att läsa också.

pusshej

Dagens..

Dagens humör: Jätteglad
Dagens frisyr: Bad hairday, så uppsatt
Dagens lunch: pasta
Dagens vill ha: julafton!
Dagens vill ta bort: allt plugg!
Dagens dryck: vatten
Dagens klädval: Jeanstights och mysig tröja från gina
Dagens person: Nazli
Dagens sms: "Hahaha aa, men du e ju iofs supersöt hela tiden" från sebbe :D
Dagens låt
: My only wish (this year)- Britney Spears


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0