Seems like everyone but me is in love

Hade ingen blogglust alls igår, var helt död sen i lördags..

Den här dagen har något emot mig. Först så ska pappa skjusa mig hem så att jag slipper ha med mig hela min sportbag till skolan, men då fastnar vi i en kö så att jag inte hinner till fotot. Men jag gör allt för att hinna till spanska, fast vi har ett prov jag kan nada till. Men när bussen kommer kommer jag på att jag mitt busskort ligger i en annan väska... Så jaa det blev ju så lyckat! Hoppas resten av dagen blir bättre i alla fall. Ska faktiskt ta och läsa mitt horoskop så att jag får veta lite om min dag.

pusshej


jag och vår captain Bella i lördags när vi precis hade fått våra rosetter :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0