svar på tal!

Såhär skrev en anonym kommentar "skriv om nått annat än skolan någon gång! läs själv vad du skrivit varje gång, boring". Okej, jag kan säga att jag skrev bara om skolan eftersom att jag hade så sjukt mycket plugg förut! Så typ all min tid gick åt att plugga och det är MIN blogg om MITT liv, så om mitt liv består av mycket plugg består min blogg av mycket plugg. Men nu är det lov så nu blir det nog inte så mycket skrivande om skolan :D

Ska snart sova tror jag, sitter här och chattar med massa trevliga människor och bredvid mig ligger min lillasyster, och för en gångs skull är hon faktiskt söt ;) snarkar gör hon också, gulle :D
pusshej

Kommentarer
Postat av: olivia

åhlens ;D

2009-12-21 @ 11:14:03
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo men drf blir bloggen tråkig

2009-12-21 @ 12:16:52
Postat av: Irene

Bravo Inez! Ditt svar till en anonym komentar imponerar!Bravo, bravo, bravo!

2009-12-21 @ 19:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0