there is no guarantee that this life is easy

God morgon! Sitter här nyduschad, ska strax smörja in mig med någon av alla mina nya body lotions, får tyo allti beslutsångest om vilken jag ska använda har alldeles för många olika alternativ. Idag skulle jag egentligen träffa olivia men får inte tag på henne.. Så istället ska jag träffa Elin, vi ska till skärholmen. Jag hittade en klänning jag har velat ha jättelänge igår, jag har inte haft pengar över att köpa den för innan men nu hade jag betsämt mig för att köpa den. Och jag blev jätteglad när jag såg att istället för 299 kr så kostade den 100 kr! Men den fanns inte kvar i min storlek :( Så ska kolla i skärholmen idag :) Håll tummarna för mig!

pusshej


En av favoritbilderna på mig och elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0