When there's no light to break up the dark

Tror ni att det gick bra med pluggandet eller? Nee.. Men nu ska jag duscha och sen bädda ner mig i sängen med företagsekonomi boken. Hur svårt ska det egentligen vara att förstå sig på företagsformer, företagsorganisation, budget och allt vad det är? Imorgon väntar en lång dag. Tror inte jag kommer hinna skriva så mycket imorgon så kan ju dra dagen nu:
 
- Skola till 14.25
- Vidare till begravningsbyrån och fixa blommor.
- Handledarutbildning inför att jag ska börja övningsköra.

Utbildningen slutar vid halv tio så jag undrar hur pigg jag kommer vara när jag kommer hem...
pusshej


Såhär glad var jag igår när det började snöa, men varför står jag så otroligt konstigt?
Lägg märke till att det är utanför ks (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0