090223

Nu har jag precis vaknat . Till min stora glädje igår var Zac Efron med en gång till ! Fast visst verkade han jätte nervös ? Ville bara vara där och krama om honom hihi ;P Orkade se klart hela galan i alla fall och den var bra . Tyckte det var fint att Heathe Ledger vann bästa bi-roll . Vissa påstår att han inte skulle ha vunnit priset om han inte hade dött , men nu blev det som det blev och jag tycker att det var bra att han fick priset !

Idag ska jag träffa Olivia , vad vi hittar på vet jag inte . Men nu måste jag komma upp ur sängen .

pusshej //i

Zac Efron och Vanessa Hudgens.
Zac Efron och Vanessa HUdgens på oscars galan .

Kommentarer
Postat av: Mika

Jag tror absolut att Heath Ledger skulle ha vunnit även om han inte dött. Han var skitbra i The Dark Knight. Men det var väldigt tråkigt att han dog när han var så ung. Han var pappa och allt. Han skulle haft många fina, produktiva år kvar. Måtte han vila i frid.

2009-02-24 @ 02:54:23
URL: http://miikaaalto.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0