En vän är en person som stannar när alla andra försvinner

När jag tittade på wild child började jag tänka på det här med vänskap . Vad är en riktig vän ? Jag tycker att en bra vän är en person som man kan lita på och vara sig själv med till 100% . Någon som inte sviker bara sådär . Har lärt mig mycket om vänskap det senaste året och kan säga att jag inte har lika lätt att släppa in folk i livet längre .

Dessa tjejer tror jag , eller är jag säker på , att de inte kommer svika mig och att de finns här för mig ifall jag behöver det och med de är jag alltid mig själv ! Nu blir jag nästan tårögd.. (jag skylle på pmsen ,antingen är jag extra arg eller extra känslig:P)


      

Victoria , Natta , Amanda w , Elin , Amanda K , Erika & Cornelia , Olivia
Ni betyder mest tjejer !

Kommentarer
Postat av: Natta

Du metyder mest för mig me gmn <3

2009-02-24 @ 18:30:31
URL: http://natalienygard.blogg.se/
Postat av: amanda

du betyder sjukt mycke för mi inez gumman <333

2009-02-24 @ 19:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0