Inez <3 Natta

Heej , dagen idag har varit super . Det var jätte kul att träffa Natta igen . Först kollade vi runt i lite affärer men sen så kollade jag på klockan och då fick vi skynda oss eftersom att vi inte hade köpt biljetter eller nått . Men vi hann precis till bion . När vi kom in i biosalongen fick jag nästan en chock , salongen var skit liten ! I alla fall så var filmen JÄTTEBRA ! Absolut en av de bästa filmerna jag någonsin har sett ! Den hade allt , en supersnygg kille , mycket vänskap , roliga stunder , mycket rosa ;) . Den var skit bra helt enkelt ! Och så fin , jag och natta satt och snyftade vid flera tillfällen . Jätte bra var den ! Efter filmen så kollade vi lite till i affärer . Jag köpte inget för hade inte pengar till det , men hittade massa fina saker som jag ska köpa så fort jag får pengar !

Tack för en jätte bra dag Natta<3
pusshej //i



blev inte så jätte många bilder idag
(på bilden i mitten står det inez baklänges ;))

och så lägger jag in trailern på filmen vi såg (wild child)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0