Lillgammal

God morgon ! Klockan är nara 10.20 och jag är uppe . Det känns inte som om jag utnyttjat lovet på det bästa sättet . Jag går och lägger mig ganska tidigt , går upp vid 10 , är igång hela dagen så att jag blir skit trött när jag kommer hem . Jag vill ju sitta uppe hela natten och sova till ett typ . Men det här är också ganska skönt . Kanske har amanda och victoria rätt när de säger att jag börjar bete mig som en gammal tant ? När vi sov hos amanda för några helger sedan sa jag massa saker (utan att tänka på det) som en gammal tant skulle ha kunnat sagt ! Kommer inte på några exempel nu , men om jag kommer på några skriver jag in det här i min trogna blogg :)

Idag ska jag träffa erika , vi ska till stan en snabbis eftersom att jag har lite grejer jag vill köpa . Sen vet jag inte vad vi kommer göra , vi får väll slå våra klcoka huvuden ihop och hitta på något ;) .

pusshej //i






Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har också en såndär "mysdress" ,eller vad det heter, fast en brun.. Haha intressant va?

Aja, fin blogg du har iallafall :)

2009-02-25 @ 17:02:41
URL: http://kingwithoutacrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0